maanantai 4. heinäkuuta 2011

Kallion kirjaston Kirjamarkkinat

Käväisin tänään kirjastossa ja heti kun näin Jannen, ihanan "kirjastosedän", niin muistin että mulla on paljon päivitettävää tänne. Lainasin muuten ekan kerran kirjastosta myös leffoja - ja nappasin heti peräti kolme leffaa :) Nyt mulla on Milk katselussa ja mun täytyy ehdottomasti tutkia kirjaston leffavalikoimia oikein kunnolla joskus myöhemmin...

Tänään nautin täysillä viileämmästä säästä hellejaksojen välissä ja samalla odotan jo kauhulla huomenna alkavaa helleputkea. Viime yönä nukuin paremmin kuin aikoihin ja kämppäkin oli vähän aikaa mukavan viileä. Talvisin patterin kyljessä nukkuva ja lämpöä rakastava Late- kisummekin tuntuu kärsivän kuumasta - se makailee vaan pitkin lattioita ja etsii viileämpiä paikkoja...

No joo, asiaan!

Viime keskiviikkona 29.6. olin myymässä kirjojani ja cd-levyjäni Kallion kirjaston Kirjamarkkinoilla. Ulkona oli hurja helle ja se varmaan karsi hieman ostajia markkinoilta - osa porukasta vietti siis mieluummin hellepäivää muualla kuin kirjastossa - outoa porukkaa :D


Mulla oli reilusti myytävää ja tässä näkyy myyntipöytäni ennen myynnin alkua.




Välillä porukkaa oli paikalla ihan ruuhkaksi asti, mutta silloin en ehtinyt ottaa kuvia...


Tässä poseeraa Janne, hurmaava "kirjastosetä" ja mies, joka on ideoinut Kirjamarkkinat.


Oli mukava jutustella ihmisten kanssa ja tuntui kun osa porukasta olisi kaivannut jutustelua enemmän kuin ostettavia kirjoja. No, neljä tuntia olisikin ollut ihan liian pitkä aika jos olisi vaan istunut paikoillaan mitään puhumatta. Kiitos myös Anssille pikavisiitistäsi, oli kiva saada tuttua seuraa :)



En uskaltanut kierrellä katsomassa toisten myyntipöytiä - muuten mulla olisi ollut enmmän kotiin vietävää kuin mitä toin myytäväksi :) No, sain kuitenkin jokusen kirjan kaupattua ja cd-levyjä meni ihan mukavasti. Ikke tuli mua vastaan ja roudasimme yhdessä loput myyntikamani himaan. Kirjamarkkinoiden tuotto oli 37,50 euroa eli ihan kohtalaisesti - sain ainakin latterahat muutamaksi päiväksi :D

Markkinoiden aikana kirjaston eteen oli ilmestynyt liitupiirroksia Pride- tapahtumien kunniaksi.





Itse osallistuin yhteen Pride- tapahtumaan katsojana, mutta siitä lisää hieman myöhemmin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti