maanantai 16. elokuuta 2010

Maanantain maanantaifiilikset

Aamulla herätessäni kurkkuni oli ihan sairaan kipeä. Ajattelin, että olin varmaan kuors..., ei kun siis hengittänyt raskaasti yöllä. Join pari mukillista teetä aamupalan kanssa ja kurkku tuntui vähän paremmalta. Iltapäivällä lähdin keskustaan ja ekaksi kävin hakemassa Fredan Makuunista ilmaiset liput The kids are all right- leffan ennakkonäytökseen. Oli hauskaa kun tiskillä piti kertoa tunnussana :D

Käpötelin Stockan Robertsin terassille lattelle. Terassi oli yllättävän täysi ja viereiseen pöytään tuli ryhmä japanilaisia turisteja, jotka heti yrittivät pölliä tuhkakupin pöydältäni - ei onnistunut. Kirjoittelin kortteja ja nautiskelin mukavista tuulenhenkäyksistä. Pian silmiäni alkoi särkeä ja kurkkua myös. Vähän sen jälkeen niskaa ja hartioita rupesi jomottamaan. Kun päänsärkyni teki kivuliaan comebackin olin jo kotimatkalla. Himassa oloni oli jo tosi outo ja joka paikkaa särki. Otin Panadolin ja parin tunnin tirsat. Herätessäni olikin sitten selvää, mikä mua vaivasi - olin saanut jostain ärhäkän kesäflunssan. En ole kyllä ainakaan kylmää saanut viime aikoina...

Ilta meni himmeänä notkuessani ja töllöä tapitellen. Samalla tavalla taitaa mennä pari seuraavaakin päivää. Nyt mulla ei ole mitään asiaa kävelyreiteille, vaikka sää viimein viilenikin.

Päivän piristyksenä sain mukavaa postia, mulle tuli hääkutsu ja Tupperwaren kuvasto tulevia kutsujani varten. Nyt pitäisi vaan päättää koska pidän Tupperin kutsut...

Tässä on loppukevennyksenä taidepläjäyskuva takapihaltamme.



Ja tässä iloiset toivotukset Handelin (=Alkon) ikkunasta :)



Mukavaa viikon jatkoa :)

2 kommenttia:

  1. ompas hieno tuo takapihan taidekuva!

    harmitus jos oot flunssan kourissa, muista valkosipuli luonnon "antibioottina" se vie pöpöt....

    selailehan ahkeraan tupperin kuvastoa :) perästä kuuluu kohta :)

    VastaaPoista
  2. Onpas teillä kiva Alkon ikkuna! Meidän Alkoissa ei ole mitään kivaa, kun ne on ostoskeskuksissa eikä niissä ole oviakaan.

    Kiitos kivasta postista! :)

    Mä kauhistutin Saksassa yksiä aasialaisia turisteja, kun ne yritti etuilla mua juna-asemalla ja sitten katsoin niitä tosi vihaisesti ja ne kauhistui :D

    VastaaPoista